دانشگاه عدالت stamp
خانه
1395/06/07
اولين شماره از نشريه روانشناسي عدالت چاپ شد
اولين شماره از نشريه روانشناسي عدالت چاپ شد
 
 
 
دانشگاه عدالت، اولين شماره از دو فصلنامه علمي - تخصصي روانشناسي عدالت را منتشر كرد. فصلنامه روانشناسي عدالت با بهره گيري از حمايت و مشاوره اساتيد مجرب دانشگاهي، يكي از فصلنامه‌هاي علمي - تخصصي دانشگاه عدالت است كه با مدير مسئولي دكتر محمد حسين بياتي و سردبيري جناب آقاي دكتر حسن احدي، مقالات ارزشمند و مفيدي را در اختيار علاقمندان قرار داده است.
اين فصلنامه در تاريخ 1394/9/30، موفق به اخذ مجوز از كميسيون هيات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شده و هم اكنون در حال پيگيري دريافت مجوز علمي- پژوهشي از مراجع ذيصلاح در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مي¬باشد.
علاقه مندان براي ارسال مقالات خود مي¬توانند با مراجعه به سايت دانشگاه و ثبت نام در سيستم نشريات، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمايند؛ بر همين اساس اين فصلنامه از استادان، محققان، دانشجويان و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه، درخواست دارد كه با ارسال مقالات علمي و پژوهشي خود در موضوعات مرتبط با روانشناسي، اين فصلنامه را در راه دستيابي به اهداف والاي تعيين‌شده ياري نمايند.
خاطر نشان مي¬سازد كه علاقه مندان براي ارتباط با دفتر فصلنامه و يا تهيه نسخه¬هاي چاپ شده فصلنامه-هاي دانشگاه، مي‌توانند با شماره تلفن 88497832 – 021 تماس، و يا به نشاني تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از ميدان وليعصر، كوچه شهيد دانش كيان، پلاك 26، دانشگاه عدالت، طبقه سوم، دفتر نشريات (سركار خانم مهجوري) مراجعه نمايند.
در ضمن امكان دسترسي به محتواي فصلنامه مذكور، به زودي در سايت دانشگاه عدالت فراهم خواهد شد.
اداره كل پژوهش 
تعداد بازدید:
2553
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
دانشگاه عدالت © 1395. تمامی حقوق محفوظ است
Powered by DorsaPortal